måndag 10 mars 2014

Lika fint till våren som till påsken

Hur är ni?... dekorerar ni till våren eller påsken? Det gör oftast inte jag, om vi nu inte ska räkna vårblommor så klart, för det konsumerar jag en hel del utav. Men jag menar åker ägg, vippor och tuppar fram till påsk och andra mer vårlika saker fram när snön är borta. Lite inspiration till vårlikt hem tänkte jag visa med Royal Copenhagens vackra bilder på deras Easter collection, som passar lika bra till påsken som till våren. Allt behöver ju inte hängas i ett ris utan blir väldigt fint i både lampan, runt en flaska eller som blomkruka.
Nu ska det här inte tolkas som att jag inte uppskattar påskens små söta påskägg med läckra små praliner eller något annat litet fint inuti som påskpresent, ja så ingen tror något annat.




Inga kommentarer: