Vet inte hur det är med er, men jag gillar kräftor i stora mått.
Det här fina och inspirerande kråftskivebilderna fick jag från IKEA Livet Hemma, som fyller 2 år nu i augusti, och det gjorde mig inte mindre sugen på några kräftor kan jag säga.
Bilder från http://livethemma.ikea.se/
En blogg med inredning, design, arkitektur, trender, nyheter, vackra saker och allt som behagar och berör.
Visar inlägg med etikett Fest. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Fest. Visa alla inlägg
tisdag 7 augusti 2012
tisdag 15 december 2009
Marchalldags
Nu när det är som allra mörkast här, men nästa vecka vänder det, och det är tid för många och stora högtider... vad kan väl passa bättre än med snygga marschallhållare. Har hittat två olika som är snygga och med moderna former. De färgglada kommer från Röshults och de svarta från SMD Design


fredag 14 augusti 2009
Guldknappen 2009... vackra kläder och miljö
Igår kväll var jag på Guldknappen 2009. Det var alltså dags för Damernas Värld att för 28:e året i rad att dela ut sitt prestigefyllda pris Guldknappen. I år gick priset till duktiga designern Carin Wester, Grattis! Övriga nominerade var Dagmar, Diana Orving, Fifth Avenue Shoe Repair, Hunkydory och Whyred.
På plats och samlade var så gott som hela Sveriges modelit, så, såklart, mycket snygga kläder och personer med attityd...festen var på Cirkus på Djurgården, vacker gammal byggnad. Och jag som älskar allt det vackra tänkte på att vad fint vackra lokaler och vackra kläder, och människor, går ihop! Ja har ni tänkt på att när man ser ett riktigt tilltalande och vackert inredningsreportage eller inredning så är det så gott som alltid i en vacker miljö eller lägenhet/hus...ja jag lovar att med just en vacker miljö så är liksom mer än halva jobbet gjort.

På plats och samlade var så gott som hela Sveriges modelit, så, såklart, mycket snygga kläder och personer med attityd...festen var på Cirkus på Djurgården, vacker gammal byggnad. Och jag som älskar allt det vackra tänkte på att vad fint vackra lokaler och vackra kläder, och människor, går ihop! Ja har ni tänkt på att när man ser ett riktigt tilltalande och vackert inredningsreportage eller inredning så är det så gott som alltid i en vacker miljö eller lägenhet/hus...ja jag lovar att med just en vacker miljö så är liksom mer än halva jobbet gjort.

Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



