tisdag 12 november 2013

Köksljus med doft

För några år sen, inte alls så många, var i alla fall inte jag så medveten om att jag skulle tänka miljötänk även när jag köpte ljus. Men annat är det idag, nu vet jag att jag ska tänka och kolla så mycket mera vid varje köptillfälle, ja det gäller vad jag än köper. Jag kan bara konstatera att det har blivit lite knepigare att shoppa, om man som jag vill försöka handla rätt och riktigt.
Ett doftljus med Ecotänk är L.A.C Doftljus med sin tillverkning i Florens som är gjorda av 100% ren Eco Sojaolja som ger längre, svalare och renare förbränning utan sot. Den är biologisk nerbrytbar och fri från bekämpningsmedel.
Dags för julklappar snart, kanske ett ljus!?
De fina doftljusen i en keramikburk med korklock finns i två storlekar 130 gram och 290 gram.
Dofterna är:
Green Apple
Orange
Lavender
Cream & Strawberry
Bunch of Flowers
Spiced Vanilla
Cotton Flower
Tuscan Spice



Inga kommentarer: