måndag 19 augusti 2013

Nytt till jul

Förra veckan stod pressvisningar, mässor och julvisningar som spön i backen. Jag tänkte att jag ska visa lite bilder på fina, roliga och överraskande saker som jag såg hos olika presskontor och som ni kan hitta i butikerna snart.

Hos Åhlens såg jag bl a världsomspännande julhängen, fågel- och gris-ridande tomtar, sköna fina sängkläder, kuddar och småmöbler.




Tres PR visade upp en massa från deras kunder. Som härliga sängkläder från Canada Goose Home, fina linneprodukter och de supercharmiga lavendelpåsarna från Axlings.






EKPR har kunder som Maze, med småmöbler och hängare mm, som visade lite nya småmöbler och Crème de la Crème som visade upp grafiska former, jättefint!


Hos Studio Sankt Paul fick jag provsmaka riktigt goda smaksatta rapsoljor från Sverigeskafferiet, kan jag verkligen rekommendera.
Foto: Annette Eriksson, Annettes Skimmer

Inga kommentarer: