torsdag 10 april 2014

Pressvisningar och nyheter

Då ska jag ge er ett bildsvep över det som jag såg igår på min rundtur hos ett gäng presskontor. Och som vanligt, undrar ni över något speciell så är det bara att höra av er så försöker jag svara så gott jag kan. Då kör vi.

Morgonen började hos PRAT PR som har bl a Jysk, men också en del träningsskor, hälsa och skönhet som jag berättar mer om i min andra blogg annettesbeautybox. Jysk visade inte så mycket höst utan istället de som finns i butik nu till sommaren. Mycket piff till trädgården och balkongen till, som vanligt, mycket bra priser.




Vidare till SPALT PR som också visade mycket träning och hälsa som jag kommer att skriva om på annettesbeautybox. Men Spalt representerar också Ellos Inredning bl a som visade upp fint till hemmakontoret, belysning och detaljer.



Nästa stopp blev EKPR, som bjöd på supergod japansk lunch och där jag tittade på Creme de la Cremes fina och charmiga lampor och ljusstakar, Maze, Room och By Leonnie som hänger på guldhypen, My Home. My Way med uppiffade indiska gamla möbler mfl
Lägg till bildtext









Sen så var det dags för TRESPR som inte bara representerar superfina varumärken utan också alltid har ett fantastiskt fint showroom, ja ni ser själva på bilderna. Men produkterna kommer från Friends & Founders, Love Warriors, PotteryJo, Solitaire Design, Nox, Sateke, Nigella Lawson, Månses Design, Resize Design mfl












Sist men inte minst PolhemPR som framförallt visade mode och skönhet igår. Men också en kaffemaskin från La Pavoni/KaffeGrossisten.se som verkligen ger guldkant åt vardagen
Foto: Annette Eriksson, Annettes Skimmer

Inga kommentarer: