tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT 2014!

Snart är 2013 avklarad och det är dags att summera det gamla året och fira in det nya året, 2014.... visst låter 2014 så mycket bättre än 2013! Jag måste faktiskt erkänna att jag förra året vid den här tiden tyckte att 2013 inte låg så bra i munnen, och faktiskt, så blev det heller inte så bra. Det hände tråkiga saker i familjen och det lunkade bara på liksom.... jag som gillar högt tempo och har inget emot förändringar. Visst var året trevligt arbetsmässigt, många nya trevliga kunder och uppdrag, spännande designnyheter och inredningsåret var mera spännande än på länge.
Men nu när 2014 snart knackar på så har jag betydligt större förväntningar på året, och jag tror att det kommer att bli ett bra och härligt år! Om jag ska tro något om inredningsåret så tror jag att det kommer att bli elegantare, mer stilfullt, sköna färger och mönster, och vi kommer att se mindre av det gråa, hårda industriella.
En stor nyårspuss till er alla mina fina bloggläsare, jag ser fram emot ett nytt spännande inredningsår tillsammans med er!
Önskar er ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT 2014!

Inga kommentarer: