måndag 30 september 2013

Sovrum i förvandling

Nyfikenheten på hur jag arbetar som inredningsdesigner är stor. Så idag tänkte jag visa er ett sovrum som jag inrett, och som fått ett nytt utseende med inte allt för stora medel.
Från första titten hos kunden till, nästan, helt färdigt resultat, bara några små detaljer som något på väggen och någon växt som saknades här på bilderna.
Och som ni ser så har en vägg fått en tapet, det är nya textilier, nytt sideboard, fåtölj och lite detaljer.
Ja det är inte alltid så mycket som krävs för ett nytt snyggare utseende till ett rum. Men oj vad det gör åt känslan åt ditt hem. Hör av dig om du behöver små eller stora förändringar där hemma, jag hjälper dig med båda delarna. För flera bilder på tidigare jobb titta in på min hemsida Dina Rum Stockholm.

Före bilder


Efter bilder


Foto: Annette Erikson, Annettes Skimmer

Inga kommentarer: