måndag 13 maj 2013

Pressvecka

Den här veckan är det... Stockholm Fashion Week Retailer Collections 2013-3014, jag vet, lite pretentiöst namn :) Men veckan innebär att under veckan kommer kedjor och fristående märken inom mode och inredning att visa upp sina nyheter inför hösten och vintern 2013-2014. För min del innebär det att runt om i stan är jag inbjuden till olika showrooms och öppet hus för att se vad hösten och vintern har att erbjuda från de här företagen. Jag försöker alltid att vara så ledig som möjligt under de här dagarna så jag kan gå runt till de flesta, underlätta så mycket för min del till kommande jobb.
Det mesta sätter igång i morgon men idag så visade Fogia upp sig ute i sin fina butik i Finnboda. Så jag begav mig ut från stan för en tidig pressfrukost hos dem. Alltid härligt att komma ut till deras butik, speciellt en försommarmorgon med sol som idag. Ovanligt färgglatt var det bland deras tidlösa fina möbler. Och roligt att se deras ny serie Boss, design Bo Westerdahl, som jag av någon anledning inte fick med på bild! Men därför en anledning för er att åka ut dit och titta lite närmare på serien, och övriga serier!
Här lite bilder, glömde kameran så ni får nöja er med mobilbilder av något sämre kvalitet.









Fot: Annette Eriksson, Annettes Skimmer

Inga kommentarer: