fredag 9 november 2012

Julklpappstips

Lite tidigt kanske, men eftersom jag i år tänkte ge er lite julklappstips så tänkte jag att det är lika bra att vara ute i god tid och börja redan nu, ja så det finns tid att önska och/eller att köpa. Tipsen kommer mest att vara fina julklappar till hemmet, och sånt som jag tror att många med mig gärna skulle se under granen.
Jag börjar med några nya doftljus från Svenskt Tenn - där Svenskt Tenns historia fångats i tre nya doftljus  i samarbete med det svenska dofthuset Byredo.
Hur doftade det egentligen hemma hos Svenskt Tenns grundare Estrid Ericson? Kanske av hennes favoritblomma Gardenia, jordig ekmossa, timjan och björk precis som på hennes landställe Tovekarna eller dofter hon mött på någon av sina resor runt om i världen? Just de tankarna har varit inspirationen till de tre nya doftljusen Tolvekarna, Orienten och Gardenia.
Finns i butiken from 15 november, pris 850 kronor/styck.

Inga kommentarer: