fredag 8 januari 2010

Färgglada sittplatser

Som jag har berättat tidigare så är jag ingen färgglad person vad det gäller min inredningsstil, men en och annan färgklick kan jag tycka vara på sin plats och bli riktigt snyggt. Hur du är vet jag inte med kanske att du är sugen på en färgglad sittplats där hemma.... Då har jag letat upp några uttrycksfulla stolar/fåtöljer som garanterat, mer eller mindre, kommer att synas och ta för sig där hemma.
Och nu är det helg igen, skönt, blivit van med lediga dagar efter en lång jul- och nyårsledighet... Trevlig helg!

Gul pall Manvana från Ilva. Plastic fantastic Voltaire II, JSPR, Pid.se.
Orbit, Danerka. PimPim, Källemo


Y-stolen, Carl Hansen & Son. Trinidad, Fredericia. Sville, Ikea.
Tonia, Ilva

Eames, Vitra. EroISI, Kartell. Forest, Fst Design. Glamour, Ilva

Inga kommentarer: