lördag 26 juli 2008

Snyggt är vackert...

Jag gillar vackra och snygga miljöer, ja det är faktiskt så pass att jag kan må lite dåligt om jag befinner mig i sunkiga och fula miljöer. Ja det gäller alla miljöer och då så klart även när jag går till ett spa, frisören, gymmet eller något annat ställe för mitt välmående... så uppskattar jag det extra mycket om det är snyggt... ja det ska vara vilsamt och vackert för både kropp och själ liksom.
Såg två snygga ställen som jag gärna visar..även om det inte är hemmaplan direkt..men här har man inte missat att tänka på lokalen och miljön...hoppas behandlingarna också motsvarar lokalernas design...


Bild 1-5
Cristiano Cora är en frisörsalong i New York, designad av arkitekten Avi Oster

Bild 6-9
Arkitekten Stanley Saitowitz har designat interiören till dagspat Mizu Spa i San Francisco














Inga kommentarer: