fredag 4 oktober 2013

Igår var det mingelkväll

Igår minglade jag runt lite på stan. Började med att mötte upp Karin och Maria från TrendgruppenSlettvoll som tillsammans med Plaza Interiör och Plaza Deco hade mingelkväll där. Vidare till invigningen av herrbutiken Gabucci som öppnat upp på ny adress, Nybrogatan 14, superfin butik och lika fina herrkläder. Sen var det dags för en kort taxifärd ut till Djurgården och invigningen av utställningen Ränder, rytm, riktning på Nordiska Museet. En utställning som öppnar idag 4 oktober och som jag kan rekommendera, massor av ränder och riktigt bra!
Jag lyckades med att radera mina bilder från mobilen, ja sån händer. Hade bara en kvar, ett på mitt sällskap för kvällen, och vi följde klädkoden randigt!
Foto: Annette Eriksson, Annettes Skimmer

2 kommentarer:

Susanne Nordström sa...

Men åh! Stackars dig! Det är ju nästan det värsta som kan hända. Hoppas på backup?...

Annette sa...

Tack för omtanken Susanne, men det gick bra ändå...hade ju i alla fall EN bild kvar..hihi