tisdag 20 oktober 2009

H&M Home Spring 2010

I morse var jag på pressfrukost uppe hos H&M Home. Vi bjöds på en gullig rosig frukost som andades Afternoon tea eller fika hos mormor/farmor. Med kaffe/te ur koppar med fat och minst 7 sorters kakor/snittar, gott!
Kollektionerna som de visade upp var övervägande...flickig! Med mycket romantik, rosa, rosetter, spets, skirt, volanger och rysch-pysch. Men det fanns några undantag, som var lite djärvare, djuriska och med stänk av grafitti och guld.
Precis som i modet, fungerar deras kollektioner att kombinera för att få ett tuffare utseende. En rosettkudde med leopardmönstrat påslakan eller en volanggardin med guldgrafitti på kudden.... precis som i modet, en söt klänning med skinnjacka eller en grovstickad tröja till paljettkjolen. Tog några bilder så du kan göra din egna bedömning av prylarna.







2 kommentarer:

Sassa sa...

Så mycket roligt och spännade du får vara med om. Jag vet inte, men jag tror inte att jag tycker att jag gillar deras inredningsprodukter. Låter lite veligt, men det kan man väl tillåta sig vara ända till man blir överbevisad!!!

Annette sa...

Hej, ja visst har jag ett fantastiskt jobb som ger mig möjligheter till massor av spännande och roliga besök och upplevelser...och allt det här behöver jag också för att kunna göra mitt jobb på bästa sätt.
H&M Home ja, jag kanske inte riktigt är deras målgrupp jag heller..men jag tycker att dom är duktiga och jag tror säkert att de attraherar en yngre målgrupp, framförallt unga tjejer. Själv kan jag tycka att en och annan produkt kan komma in i mitt hem, men långt ifrån allt :)
Ha det bra!